@@ -5,7 +5,7 @@ Ez a projekt a *Single Point of Failure* csapat munkája **szoftver projekt labo
A feltöltött repository tartalmazza a **teljes projektet** Java-ban, javadoc stílusú és egyéb **kommentekkel**, valamint a félév során elkészült **minden dokumentációt** egyetlen fájlba összefűzve.
##A feladat leírása
<h2>A feladat leírása</h2>
A program a népszerű **Sokoban** játék egy változata, a legfontosabb különbségek, hogy ez az alkalmazás **multiplayer** (esetünkben pontosan két játékos játszhatja,) akik egymással **versenyeznek**, és akár **meg is ölhetik** egymást.
...
...
@@ -17,7 +17,7 @@ A játékosok célja, hogy **több ládát toljanak célmezőre**, mint az ellen
A feladatkiírás ugyan nem specifikálta, de úgy döntöttünk, hogy a játékmenet társasjáték-szerűen **körökre osztott** lesz. **Egy körben** mindenki **léphet** egyet a kurzormozgató billentyűkkel, *VAGY***lerakhat** a mezőjére **mézet vagy olajat** a <kbd>H</kbd> vagy <kbd>O</kbd> billentyűkkel. Lehetőséget hagytunk a hagyományos, akciójáték-szerű vezérlésre is, ennek módját lásd lentebb, az *"Így játssz vele"* szakaszban.
##A kód szerkezete
<h2>A kód szerkezete</h2>
A **mezők** típusa egy absztrakt class, az `AbstractField`. Ebből származik le a `SimpleField` és a `Wall`, majd a `SimpleField`-ből minden egyéb: `TargetField`, `Hole`, `SwitchableHole` és `SwitchField`.
...
...
@@ -31,17 +31,17 @@ A dokumentáció beszél még korábbi verziókban egy `Logger` osztályról is,
Ha több információra is szükséged lenne, **olvass bele a Minden_beadas.pdf**-be!
##Így használd
<h2>Így használd</h2>
###A forráskódot
<h3>A forráskódot</h3>
1. A kód beszerzése
* Az egész repót **letöltheted zip formátumban**, a jobb felül lévő *Letöltés* (felhőből lefelé mutató nyilacska) gombot használva. ***VAGY***
* ha már használtál **git**-et, **klónozd le** a `git clone` paranccsal.
***Hint:** ha még nem használtál, tanuld meg! Nagyon hasznos eszköz.*
_**Hint:** ha még nem használtál, tanuld meg! Nagyon hasznos eszköz._
2. Importáld valamilyen Java-fejlesztőkörnyezetbe! Mi *Eclipse*-t és *IntelliJ*-t használtunk, ezeket is ajánljuk a projekthez.
**Custom mapot** a testmap1.in fájl átírásával készíthetsz, erről lásd a dokumentáció (*Minden_beadas.pdf*) 7.1.2 szakaszát!
##Hasznos tippek a tárgyhoz
<h2>Hasznos tippek a tárgyhoz</h2>
***Használj git-et!**
A git - ha még nem hallottál volna róla - egy verziókezelő szoftver, aminek a segítségével minden csapattag gépén a legfrissebb verziója lehet ott a projektnek, és nem kell végtelen zipet küldözgetni Facebook-on. Van róla egy csomó tutorial, valamelyiket nézzétek át a csapatoddal! A legfontosabb parancsok: `git add`, `git commit`, `git pull`, `git push`.