Skip to content
Snippets Groups Projects
Commit 2bac83f7 authored by Omcsesz's avatar Omcsesz
Browse files

Allapotgep azonositoinak atnevezese, elgepelesek javitasa, szubpixel -> alpixel

parent 3c14320e
No related branches found
No related tags found
No related merge requests found
......@@ -20,11 +20,11 @@ Animáció port: 2000
\subsection{Parancs csomagok felépítése}
A parancs első három bájtja az 'S', 'E' illetve 'M' karakterek ebben a sorrendben, az ezt követő első bájt az utasítás, majd ezt követik az utasítások esetleges argumentumai.
\subsection{Animáció csomagok felépítése}
Az első bájt szabja meg, hogy melyik ablaknak, és melyik pixelnek szól a csomag. A bájt MSB-je mondja meg, hogy melyik ablak. Ha a bit be van állítva, akkor az kívülről nézve jobb oldali ablak, ha nincs beállítva, akkor kívülről nézve bal ablak. A bájt alsó bitjei határozzák meg a pixelt. Az alsó két bit határozza meg a pixelt. Kívülről nézve bal felső a 0, jobb felső az 1, bal alsó a 2, és jobb alsó a 3. Az első bájt nem használt bitjei 0-ra legyenek állítva.
Az első bájt szabja meg, hogy melyik ablaknak, és pixelnek szól a csomag. A bájt MSB-je mondja meg, hogy melyik ablak. Ha a bit be van állítva, akkor az kívülről nézve jobb oldali ablak, ha nincs beállítva, akkor kívülről nézve bal ablak. A bájt alsó bitjei határozzák meg a pixelt. Az alsó két bit határozza meg a pixelt. Kívülről nézve bal felső a 0, jobb felső az 1, bal alsó a 2, és jobb alsó a 3. Az első bájt nem használt bitjei 0-ra legyenek állítva.
\par
A második bájt ábrázojla a pixel vörös komponensét, a harmadik bájt a zöld komponensét, a negyedik bájt a kéket. A skálán a 255 a legfényesebb, a 0 a teljesen kikapcsolt.
A második bájt ábrázolja a pixel vörös komponensét, a harmadik bájt a zöldet, a negyedik bájt a kéket. A skálán a 255 a legfényesebb, a 0 a teljesen kikapcsolt.
\par
A csomagban nem szereplő pixelek változatlan állpotban maradnak.
A csomagban nem szereplő pixelek változatlan állapotban maradnak.
\subsection{MAC cím}
\section{LED-ek}
......@@ -36,20 +36,20 @@ A csomagban nem szereplő pixelek változatlan állpotban maradnak.
loop label/.style={draw,align=center,text width=2cm,outer sep=4pt,minimum height=1cm}
]
\node[state,initial] (vcc_3v3_off) {3.3V táp kikapcsolva};
\node[state] (vcc_3v3_on) [right=of vcc_3v3_off] {3.3V táp bekapcsolva, de még nincs sikeres kommunikáció};
\node[state] (vcc_12v_off) [below=of vcc_3v3_on] {12V-os táp kikapcsolva};
\node[state,accepting](vcc_12v_on) [left=of vcc_12v_off] {12V-os táp bekapcsolva};
\node[state,initial] (vcc 3v3 off) {3.3V táp kikapcsolva};
\node[state] (vcc 3v3 on) [right=of vcc 3v3 off] {3.3V táp bekapcsolva, de még nincs sikeres kommunikáció};
\node[state] (vcc 12v off) [below=of vcc 3v3 on] {12V-os táp kikapcsolva};
\node[state,accepting](vcc 12v on) [left=of vcc 12v off] {12V-os táp bekapcsolva};
\path[->]
(vcc_3v3_off) edge node {} (vcc_3v3_on)
(vcc_3v3_on) edge node {üdvözlő üzenet fogadva} (vcc_12v_on)
(vcc_3v3_on) edge node {Timeout} (vcc_3v3_off)
(vcc_12v_on) edge node {Parancs} (vcc_12v_off)
(vcc_12v_off) edge node {Parancs} (vcc_12v_on);
(vcc 3v3 off) edge node {} (vcc 3v3 on)
(vcc 3v3 on) edge node {üdvözlő üzenet fogadva} (vcc 12v on)
(vcc 3v3 on) edge node {Timeout} (vcc 3v3 off)
(vcc 12v on) edge node {Parancs} (vcc 12v off)
(vcc 12v off) edge node {Parancs} (vcc 12v on);
\end{tikzpicture}
\par
A MUEB 5 másodperc után bekapcsolja a PWM panel tápellátását, majd vár egy másodpercet az üdvözlőüzenet fogadására. Amennyiben ez nem történik meg, kikapcsolja a csatlakozón a 3.3V-os tápfeszültséget, és 5 másodperc után újra próbálkozik.
\par
Sikeres kommunikációt követően a MUEB bekapcsolja a 12V-ot a táblára. A 12V-ot hálózaton keresztül kapcsolhatjuk ki a megfelelő paranccsal, illetve ebből az állapotból vissza.
\par
Az állapotgép újraindítható szintén egy hálózat felől érkező paranccsal, ekkor a tápelltás megszűnése miatt a kijelző panel is újraindul.
Az állapotgép újraindítható szintén egy hálózat felől érkező paranccsal, ekkor a tápellátás megszűnése miatt a kijelző panel is újraindul.
0% Loading or .
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment