GameManager.cs És egyéb módosítások
GameManager:
- Singleton
- Player referencia publikus propertyként benne van. -> Mindenhol ahol Find("Player") használtunk, ott már ezt a referenciát használjuk.
- Camera referencia publikus propertyként benne van.
- Platform spawnolás átköltöztetése ide.
Player Collidere kettéválasztva:
- Foot: Rendes collider, ezen van a PlayerJump.cs komponens. Ez végzi a korrábi ugrást.
- Player egész testes collidere trigger lett. -> A bossokban az érzékelést át kellett alakítani triggel és collider lekezelésével.
Player.cs:
- Az ugrás kikerült.
- PlayerJump referencia publikus propertyként benne van. -> Minden platform ami ugrást használ most már a PlayerJump referenciára használja azt.
Main_camera.cs plusz feltételek, ahhoz hogy ne menjen lefele:
- player.Rb.velocity.y > 0 -> csak akkor követi a játékost ha az felfele mozog.
- player.transform.position.y > transform.position.y -> Csak akkor követi, ha a Player eléri a kamera közepét.