Skip to content

GameManager.cs És egyéb módosítások

benxidosz requested to merge Fixing_Some_Issues_with_Game_Manager into master

GameManager:

  • Singleton
  • Player referencia publikus propertyként benne van. -> Mindenhol ahol Find("Player") használtunk, ott már ezt a referenciát használjuk.
  • Camera referencia publikus propertyként benne van.
  • Platform spawnolás átköltöztetése ide.

Player Collidere kettéválasztva:

  • Foot: Rendes collider, ezen van a PlayerJump.cs komponens. Ez végzi a korrábi ugrást.
  • Player egész testes collidere trigger lett. -> A bossokban az érzékelést át kellett alakítani triggel és collider lekezelésével.

Player.cs:

  • Az ugrás kikerült.
  • PlayerJump referencia publikus propertyként benne van. -> Minden platform ami ugrást használ most már a PlayerJump referenciára használja azt.

Main_camera.cs plusz feltételek, ahhoz hogy ne menjen lefele:

  • player.Rb.velocity.y > 0 -> csak akkor követi a játékost ha az felfele mozog.
  • player.transform.position.y > transform.position.y -> Csak akkor követi, ha a Player eléri a kamera közepét.

Merge request reports