Skip to content
Snippets Groups Projects
Commit fddc29c8 authored by Eckl, Máté's avatar Eckl, Máté
Browse files

Játékmenet kialakítása, lekérdezés megjelenítés

Megírtam azokat a legkérdezéseket, amikből már össze lehet állítani egy Scene-t, össze is van rakva. A PlayGround osztály egy részét is megcsináltam, mert tulajdonképpen ez az a dolog, ami az ablak számára elérhetővé teszi az adatbázissal kapcsolatos funkciókat, enélkül egyáltalán nem lehet játszani.
Van egy jó kis demó adatbázis, amit a régi androidos projektből nyúltam át ide, ez már az aktuális adatbázisfelépítéssel rendelkezik, tökéletesen használható próbálgatásra. Valószínűleg ezzel lesz demonstrálva, mert nem fogok új szószedetet csinálni.
A frissítő lekérdezések nem fognak sokáig tartani, inkább csak lusta vagyok hozzájuk.

Már lehet játszani annak ellenére, hogy a kiértékelés még random, nem is változnak meg a tárolt értékek. Volt egy kis gond a kiértékelés, meg az ablak frissítésének megközelítésével, nem biztos, hogy amit választottam tökéletes, de majd még alakul. Jelenleg alapszinten meg van csinálva, hogy változtassa a színét a megfelelőre, de ez nem látszik, mert az új kérdés felajánlása előtti várakozás is a gomb eseménykezelőjében van megírva, ez pedig gondolom korábban fut, mint az ablaknak az a függvénye, ami észreveszi az objektum változásait. Úgy emlékszem, van valami fireChange vagy ilyesmi függvény, majd azzal lesz szerintem érdemes ezt elintézni. További probléma, hogy csak az aktuális gomb színeződik át, így nem lehet jelezni, hogy ha ez rossz volt, akkor melyik volt a jó megoldás. Ezt is meg kéne oldani.
Az ablakból még hiányzik a pontjelző, anélkül baromi unalmas az egész. Ezt ugysem fogom elfelejteni, mert tényleg bealszom így játék közben...
parent 7dd33c80
Loading
Loading
Loading
Loading
0% Loading or .
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Please register or to comment