diff --git a/src/killer_sokoban/Crate.java b/src/killer_sokoban/Crate.java
index daee5dd3c6ef9ba4155c22ac252cd63a9fa589d4..b85ee2cb7ed86270c8d5b6af2710b8886162987c 100644
--- a/src/killer_sokoban/Crate.java
+++ b/src/killer_sokoban/Crate.java
@@ -1,59 +1,56 @@
-package killer_sokoban;
-
-import java.util.ArrayList;
-
-public class Crate extends Moveable {
-
-	private boolean couldMove;
-	private boolean isOnTarget;
-	
-	
-	/**
-	 * A láda elveszik, és nem vesz részt a további játékban.
-	 */
-	public void kill()	{	
-		Logger.enter(this, "kill", new ArrayList<Object>());
-		// TODO not implemented
-		Logger.exit(this, "kill", null);
-	}
-	
-	/**Ha a láda célmezőre került, akkor kerül meghívásra ez a függvény.
-	 * @param w a munkás, aki a tolást indította
-	 */
-	public void stepOnTarget(Worker w)	{
-		ArrayList<Object> par = new ArrayList<>(); par.add(w);
-		Logger.enter(this, "stepOnTarget", par);
-		w.incrementPoint();
-		isOnTarget=true;   
-		Logger.exit(this, "stepOnTarget", null);
-	}
-	
-	/**Ha a láda a célmezőről lekerült, akkor kerül meghívásra ez a függvény.
-	 * @param w a munkás, aki a tolást indította
-	 */
-	public void stepOffTarget(Worker w)	{
-		ArrayList<Object> par = new ArrayList<>(); par.add(w); 
-		Logger.enter(this, "stepOffTarget", par);
-		w.decrementPoint();
-		isOnTarget=false;  
-		Logger.exit(this, "stepOffTarget", null);
-	}
-	
-	/** Ha a láda kapcsolóra került, akkor kerül meghívásra ez a függvény.
-	 * @param s kapcsolót tartalmazó mező
-	 */
-	public void onSwitch(SwitchField s) {
-		ArrayList<Object> par = new ArrayList<>(); par.add(s);
-		Logger.enter(this, "onSwitch", par);
-		s.turnOn();
-		Logger.exit(this, "onSwitch", null);
-	}
-	
-	/**
-	 * Beállítja, hogy a láda eltolható-e.
-	 */
-	public void setCouldMove(boolean b) {
-		couldMove=b;
-	}
-
-}
+package killer_sokoban;
+
+import java.util.ArrayList;
+
+public class Crate extends Moveable {
+
+	private boolean couldMove;
+	private boolean isOnTarget;
+	
+	
+	/**
+	 * A láda elveszik, és nem vesz részt a további játékban.
+	 */
+	public void kill()	{	
+
+	}
+	
+	/**Ha a láda célmezőre került, akkor kerül meghívásra ez a függvény.
+	 * @param w a munkás, aki a tolást indította
+	 */
+	public void stepOnTarget(Worker w)	{
+		
+		w.incrementPoint();
+		isOnTarget=true;   
+
+	}
+	
+	/**Ha a láda a célmezőről lekerült, akkor kerül meghívásra ez a függvény.
+	 * @param w a munkás, aki a tolást indította
+	 */
+	public void stepOffTarget(Worker w)	{
+
+
+		w.decrementPoint();
+		isOnTarget=false;  
+
+	}
+	
+	/** Ha a láda kapcsolóra került, akkor kerül meghívásra ez a függvény.
+	 * @param s kapcsolót tartalmazó mező
+	 */
+	public void onSwitch(SwitchField s) {
+
+
+		s.turnOn();
+
+	}
+	
+	/**
+	 * Beállítja, hogy a láda eltolható-e.
+	 */
+	public void setCouldMove(boolean b) {
+		couldMove=b;
+	}
+
+}
diff --git a/src/killer_sokoban/Hole.java b/src/killer_sokoban/Hole.java
index adf6fb19b89f3461ce7aadf051c6cdc0107ef409..034c93e6efcef69773ba77f796e6bccb328ddd37 100644
--- a/src/killer_sokoban/Hole.java
+++ b/src/killer_sokoban/Hole.java
@@ -12,13 +12,10 @@ public class Hole extends SimpleField {
 	 */
 	@Override
 	public boolean accept(Direction toward, Worker w, Moveable m) {
-		ArrayList<Object> par = new ArrayList<>(); par.add(toward); par.add(w); par.add(m);
-		Logger.enter(this, "Hole::accept", par);
-
 		m.move(this);
 		m.kill();
 			
-		Logger.exit(this, "Hole::accept", true);
+
 		return true;
 	}
 }
diff --git a/src/killer_sokoban/Moveable.java b/src/killer_sokoban/Moveable.java
index 5ad86e60356d924fa6475573f4f9deb788bd0743..e8e90d61fb7dd87ceaa59a68035e063396bd1711 100644
--- a/src/killer_sokoban/Moveable.java
+++ b/src/killer_sokoban/Moveable.java
@@ -1,88 +1,81 @@
-package killer_sokoban;
-
-import java.util.ArrayList;
-
-public abstract class Moveable {
-	
-	protected SimpleField myField=null;
-	
-	/**
-	 * Az objektum összenyomódásra kényszerül.
-	 * @return true ha az objektum összenyomódott
-	 */
-	protected boolean squeez()
-	{
-		Logger.enter(this, "squeez", new ArrayList<Object>());
-		Logger.exit(this, "squeez", false);
-		return false;
-	}
-	
-	//Abstract?
-	/**
-	 * A Moveable elveszik és nem vesz részt a további játékban.
-	 */
-	public void kill()	{
-		Logger.enter(this, "kill", new ArrayList<Object>());
-		Logger.exit(this, "kill", null);
-	}
-	
-	//Ezek a függvények szándékosan üresek, csak a kiírást végzik
-	public void stepOnTarget(Worker w)	{ArrayList<Object> par = new ArrayList<>(); par.add(w); Logger.enter(this, "stepOnTarget", par);Logger.exit(this, "stepOnTarget", null);}
-	public void stepOffTarget(Worker w)	{ArrayList<Object> par = new ArrayList<>(); par.add(w); Logger.enter(this, "stepOffTarget", par);Logger.exit(this, "stepOffTarget", null);}
-	public void setCouldMove(boolean b) {ArrayList<Object> par = new ArrayList<>(); par.add(b); Logger.enter(this, "setCouldMove", par);Logger.exit(this, "setCouldMove", null);}
-	public void onSwitch(SwitchField s) {ArrayList<Object> par = new ArrayList<>(); par.add(s); Logger.enter(this, "onSwitch", par);Logger.exit(this, "onSwitch", null);}
-	
-	/**Az objektum másik mezőre került.
-	 * 	
-	 * @param here a mező, ahova az objektum került
-	 */
-	public void move(SimpleField here) {
-		ArrayList<Object> par = new ArrayList<>(); par.add(here);
-		Logger.enter(this, "move", par);
-		if (myField!=null) myField.dropMoveable();
-		myField=here;
-		Logger.exit(this, "move", null);
-	}
-		
-	/**Akkor hívandó, ha az m Moveable helyére jelen Moveable akar kerülni.
-	 * 
-	 * @param toward melyik irányból szeretnének rálépni
-	 * @param w munkás, aki a tolást indította
-	 * @param m mozgatható dolog a pályán, ennek a helyére akar egy másik Moveable kerülni
-	 * @return ha sikerült eltolni m-et igazzal tlr vissza, ellenkező esetben hamissal
-	 */
-	public boolean meetWith(Direction toward, Worker w, Moveable m) {
-		ArrayList<Object> par = new ArrayList<>(); par.add(toward); par.add(w); par.add(m);
-		Logger.enter(this, "meetWith", par);
-		boolean ret=m.push(toward, w, this);
-		Logger.exit(this, "meetWith", ret);
-		return ret;
-	}
-	
-	/**Akkor hívandó, ha a Moveable-t meg akarjuk tolni.
-	 * 
-	 * @param toward melyik iránya szeretne menni a Moveable
-	 * @param w munkás, aki a tolást indította
-	 * @param m az a Moveable, aki megtolja a jelenlegi Moveable-t.
-	 * @return akkor tér vissza igazzal, ha távozni tudott a jelenlegi Moveable a mezőjéről.
-	 */
-	public boolean push(Direction toward, Worker w, Moveable m) {
-		//logging entry
-		ArrayList<Object> par = new ArrayList<>(); par.add(toward); par.add(w); par.add(m);
-		Logger.enter(this, "push", par);
-		
-		//trying to step away
-		boolean ret=myField.stepMe(toward, w);
-		
-		//if couldn't step, squeezing
-		boolean couldSqueez = false;
-		if (!ret) couldSqueez = squeez();
-		
-		//finishing up
-		Logger.exit(this, "push", ret || couldSqueez);
-		return ret || couldSqueez;
-	}
-	
-	
-	
-}
+package killer_sokoban;
+
+import java.util.ArrayList;
+
+public abstract class Moveable {
+	
+	protected SimpleField myField=null;
+	
+	/**
+	 * Az objektum összenyomódásra kényszerül.
+	 * @return true ha az objektum összenyomódott
+	 */
+	protected boolean squeez()
+	{
+
+		return false;
+	}
+	
+	//Abstract?
+	/**
+	 * A Moveable elveszik és nem vesz részt a további játékban.
+	 */
+	public void kill()	{
+
+	}
+	
+	//Ezek a függvények szándékosan üresek, csak a kiírást végzik
+	public void stepOnTarget(Worker w)	{} 
+	public void stepOffTarget(Worker w)	{}
+	public void setCouldMove(boolean b) {}
+	public void onSwitch(SwitchField s) {}
+	
+	/**Az objektum másik mezőre került.
+	 * 	
+	 * @param here a mező, ahova az objektum került
+	 */
+	public void move(SimpleField here) {
+
+		if (myField!=null) myField.dropMoveable();
+		myField=here;
+
+	}
+		
+	/**Akkor hívandó, ha az m Moveable helyére jelen Moveable akar kerülni.
+	 * 
+	 * @param toward melyik irányból szeretnének rálépni
+	 * @param w munkás, aki a tolást indította
+	 * @param m mozgatható dolog a pályán, ennek a helyére akar egy másik Moveable kerülni
+	 * @return ha sikerült eltolni m-et igazzal tlr vissza, ellenkező esetben hamissal
+	 */
+	public boolean meetWith(Direction toward, Worker w, Moveable m) {
+		boolean ret=m.push(toward, w, this);
+
+		return ret;
+	}
+	
+	/**Akkor hívandó, ha a Moveable-t meg akarjuk tolni.
+	 * 
+	 * @param toward melyik iránya szeretne menni a Moveable
+	 * @param w munkás, aki a tolást indította
+	 * @param m az a Moveable, aki megtolja a jelenlegi Moveable-t.
+	 * @return akkor tér vissza igazzal, ha távozni tudott a jelenlegi Moveable a mezőjéről.
+	 */
+	public boolean push(Direction toward, Worker w, Moveable m) {
+	
+
+		//trying to step away
+		boolean ret=myField.stepMe(toward, w);
+		
+		//if couldn't step, squeezing
+		boolean couldSqueez = false;
+		if (!ret) couldSqueez = squeez();
+		
+		//finishing up
+
+		return ret || couldSqueez;
+	}
+	
+	
+	
+}
diff --git a/src/killer_sokoban/SimpleField.java b/src/killer_sokoban/SimpleField.java
index d614e30a39268156a06e2a37b03d9894fa424e34..327fff9e850deb5ec62c3838ffe45ac8f710661e 100644
--- a/src/killer_sokoban/SimpleField.java
+++ b/src/killer_sokoban/SimpleField.java
@@ -1,140 +1,137 @@
-package killer_sokoban;
-
-import java.util.ArrayList;
-
-public class SimpleField extends AbstractField {
-	
-	protected Moveable myMoveable=null;
-	protected Fluid fluid = new Fluid();
-
-	/**Ez a függvény azt jelzi a mező számára, hogy szeretnének rálépni.
-	 * @param toward melyik irányból szeretnének rálépni
-	 * @param w	munkás, aki a tolást indította
-	 * @param m	mozgatható dolog a pályán, ez szeretne a mezőre lépni
-	 * @return ha befogadja a paraméterül kapott Moveable-t, true-val tér vissza, ellenkező esetben false-szal.
-	 */
-	@Override
-	public boolean accept(Direction toward, Worker w, Moveable m) {
-		ArrayList<Object> par = new ArrayList<>(); par.add(toward); par.add(w); par.add(m);
-		Logger.enter(this, "SimpleField::accept", par);
-		boolean ret=true;		//Alapvetően elfogadnánk....
-		if (myMoveable != null)	//...kivétel ha van rajta valaki...
-		{
-			ret=m.meetWith(toward, w, myMoveable); //...aki nem hajlandó elmenni
-		}
-		
-		//Elfogadás adminisztrációja
-		if (ret)
-		{
-			m.move(this); //Fontos a sorrend, mert ez a függvény eldobatja magát m mezőjével.
-			myMoveable=m;
-			//determineBlocked(toward); //A szkeletonban maradjon kikommentelve... sok szomszédot létre kellene hozni a helyes működéshez
-		}
-		
-		Logger.exit(this, "SimpleField::accept", ret);
-		return ret;
-	}
-
-	
-	/**
-	 * Akkor hívja a mezőn a rajta álló Moveable, ha  egy másik mezőre szeretne lépni.
-	 * @param toward  melyik irányban lévő szomszédos mezőre lép a Moveable
-	 * @param w munkás, aki a mozgást indította
-	 * @return ha a lépés sikeres, igazzal, ellenkzeő esetben hamissal tér vissza.
-	 */
-	public boolean stepMe(Direction toward, Worker w)
-	{
-		ArrayList<Object> par = new ArrayList<>(); par.add(toward); par.add(w);
-		Logger.enter(this, "stepMe", par);
-		if(!w.decrementForce(fluid.getFriction())) {
-			Logger.exit(this, "stepMe", false);
-			return false;
-		}
-		boolean ret=neighbours.get(toward).accept(toward, w, myMoveable);
-		Logger.exit(this, "stepMe", ret);
-		return ret;
-		
-	}
-	
-	/**
-	 * Ellenőrzi, hogy van-e legalább két nem szemközti szomszédja, ahonnan
-	 * egy esetleg rajta lévő láda nem lenne közvetlenül tolható. 
-	 *
-	 * @param d az irány ahonnan a tolás indításra került
-	 */
-	protected void determineBlocked(Direction d)
-	{
-		Logger.enter(this, "SimpleField::determineBlocked", new ArrayList<>());
-		ArrayList<Boolean> couldMove=new ArrayList<Boolean>();
-		for (int i=0; i<4; i++)
-		{
-			if (Direction.Dir(i)!=d.opposite()) couldMove.add(neighbours.get(d).couldMoveOn(d));
-			else couldMove.add(true);
-		}
-		
-		boolean blocked=false;
-		couldMove.add(couldMove.get(0)); //körbenforgás miatt, ha az első és az utolsó irány lenne a "sarok"
-		for (int i=0; i<4; i++)
-		{
-			if (!couldMove.get(i) && !couldMove.get(i+1)) blocked=true;
-		}
-		myMoveable.setCouldMove(!blocked);
-				
-		Logger.exit(this, "SimpleField::determineBlocked", null);
-	}
-	
-	
-	/** Megkérdezi a mezőtől, hogy ha egy tolás következne be a paraméterként átadott irányba, akkor ez lehetséges-e.
-	 * @param toward ebbe az irányba következne be a tolás
-	 * @return	ha lehetséges a tolás, true-val tér vissza, egyébként false-szal.
-	 */
-	@Override
-	public boolean couldMoveOn(Direction toward) {
-		Logger.enter(this, "SimpleField::couldMoveOn", new ArrayList<>());
-		boolean ret = myMoveable==null || neighbours.get(toward).couldMoveOn(toward);
-		Logger.exit(this, "SimpleField::couldMoveOn", ret);
-		return ret;
-	}
-	
-	/**
-	 * Eldobja a Moveable-t, az a mező felszabadul.
-	 */
-	public void dropMoveable()
-	{
-		Logger.enter(this, "SimpleField::dropMoveable", new ArrayList<>());
-		myMoveable=null;
-		Logger.exit(this, "SimpleField::dropMoveable", null);
-	}
-	
-	protected class Fluid {
-		protected double friction;
-		
-		Fluid() {
-			friction = 1;
-		}
-		
-		public double getFriction() {
-			return friction;
-		}
-	}
-	
-	protected class Oil extends Fluid {
-		Oil() {
-			friction = 0;
-		}
-	}
-	
-	protected class Honey extends Fluid {
-		Honey() {
-			friction = 2;
-		}
-	}
-	
-	public void putOil() {
-		fluid = new Oil();
-	}
-	
-	public void putHoney() {
-		fluid = new Honey();
-	}
-}
+package killer_sokoban;
+
+import java.util.ArrayList;
+
+public class SimpleField extends AbstractField {
+	
+	protected Moveable myMoveable=null;
+	protected Fluid fluid = new Fluid();
+
+	/**Ez a függvény azt jelzi a mező számára, hogy szeretnének rálépni.
+	 * @param toward melyik irányból szeretnének rálépni
+	 * @param w	munkás, aki a tolást indította
+	 * @param m	mozgatható dolog a pályán, ez szeretne a mezőre lépni
+	 * @return ha befogadja a paraméterül kapott Moveable-t, true-val tér vissza, ellenkező esetben false-szal.
+	 */
+	@Override
+	public boolean accept(Direction toward, Worker w, Moveable m) {
+		boolean ret=true;		//Alapvetően elfogadnánk....
+		if (myMoveable != null)	//...kivétel ha van rajta valaki...
+		{
+			ret=m.meetWith(toward, w, myMoveable); //...aki nem hajlandó elmenni
+		}
+		
+		//Elfogadás adminisztrációja
+		if (ret)
+		{
+			m.move(this); //Fontos a sorrend, mert ez a függvény eldobatja magát m mezőjével.
+			myMoveable=m;
+			//determineBlocked(toward); //A szkeletonban maradjon kikommentelve... sok szomszédot létre kellene hozni a helyes működéshez
+		}
+		
+
+		return ret;
+	}
+
+	
+	/**
+	 * Akkor hívja a mezőn a rajta álló Moveable, ha  egy másik mezőre szeretne lépni.
+	 * @param toward  melyik irányban lévő szomszédos mezőre lép a Moveable
+	 * @param w munkás, aki a mozgást indította
+	 * @return ha a lépés sikeres, igazzal, ellenkzeő esetben hamissal tér vissza.
+	 */
+	public boolean stepMe(Direction toward, Worker w)
+	{
+	
+		if(!w.decrementForce(fluid.getFriction())) {
+
+			return false;
+		}
+		boolean ret=neighbours.get(toward).accept(toward, w, myMoveable);
+
+		return ret;
+		
+	}
+	
+	/**
+	 * Ellenőrzi, hogy van-e legalább két nem szemközti szomszédja, ahonnan
+	 * egy esetleg rajta lévő láda nem lenne közvetlenül tolható. 
+	 *
+	 * @param d az irány ahonnan a tolás indításra került
+	 */
+	protected void determineBlocked(Direction d)
+	{
+
+		ArrayList<Boolean> couldMove=new ArrayList<Boolean>();
+		for (int i=0; i<4; i++)
+		{
+			if (Direction.Dir(i)!=d.opposite()) couldMove.add(neighbours.get(d).couldMoveOn(d));
+			else couldMove.add(true);
+		}
+		
+		boolean blocked=false;
+		couldMove.add(couldMove.get(0)); //körbenforgás miatt, ha az első és az utolsó irány lenne a "sarok"
+		for (int i=0; i<4; i++)
+		{
+			if (!couldMove.get(i) && !couldMove.get(i+1)) blocked=true;
+		}
+
+				
+
+	}
+	
+	
+	/** Megkérdezi a mezőtől, hogy ha egy tolás következne be a paraméterként átadott irányba, akkor ez lehetséges-e.
+	 * @param toward ebbe az irányba következne be a tolás
+	 * @return	ha lehetséges a tolás, true-val tér vissza, egyébként false-szal.
+	 */
+	@Override
+	public boolean couldMoveOn(Direction toward) {
+
+		boolean ret = myMoveable==null || neighbours.get(toward).couldMoveOn(toward);
+
+		return ret;
+	}
+	
+	/**
+	 * Eldobja a Moveable-t, az a mező felszabadul.
+	 */
+	public void dropMoveable()
+	{
+
+		myMoveable=null;
+
+	}
+	
+	protected class Fluid {
+		protected double friction;
+		
+		Fluid() {
+			friction = 1;
+		}
+		
+		public double getFriction() {
+			return friction;
+		}
+	}
+	
+	protected class Oil extends Fluid {
+		Oil() {
+			friction = 0;
+		}
+	}
+	
+	protected class Honey extends Fluid {
+		Honey() {
+			friction = 2;
+		}
+	}
+	
+	public void putOil() {
+		fluid = new Oil();
+	}
+	
+	public void putHoney() {
+		fluid = new Honey();
+	}
+}
diff --git a/src/killer_sokoban/SwitchField.java b/src/killer_sokoban/SwitchField.java
index dce669a7ed97509ffd0155bf6f0354cba50cfde0..ac06f595e453a14d97ca0db32bf21da8540ebe45 100644
--- a/src/killer_sokoban/SwitchField.java
+++ b/src/killer_sokoban/SwitchField.java
@@ -1,65 +1,64 @@
-package killer_sokoban;
-
-import java.util.ArrayList;
-
-public class SwitchField extends SimpleField {
-	
-	private SwitchableHole sHole;
-	
-	
-	/**Ez a függvény azt jelzi a mező számára, hogy szeretnének rálépni.
-	 * @param toward melyik irányból szeretnének rálépni
-	 * @param w	munkás, aki a tolást indította
-	 * @param m	mozgatható dolog a pályán, ez szeretne a mezőre lépni
-	 * @return ha befogadja a paraméterül kapott Moveable-t, true-val tér vissza, ellenkező esetben false-szal.
-	 */
-	@Override
-	public boolean accept(Direction toward, Worker w, Moveable m) {
-		ArrayList<Object> par = new ArrayList<>(); par.add(toward); par.add(w); par.add(m);
-		Logger.enter(this, "SwitchField::accept", par);
-		boolean ret=super.accept(toward, w, m);
-		if (ret) myMoveable.onSwitch(this);
-		Logger.exit(this, "SwitchField::accept", ret);
-		return ret;
-	}
-	
-	/**
-	 * Aktiválja a kapcsolót.
-	 */
-	public void turnOn() {
-		Logger.enter(this, "turnOn", new ArrayList<>());
-		if(sHole!=null)
-			sHole.open();
-		Logger.exit(this, "turnOn", null);
-	}
-	
-	/**
-	 * Deaktiválja a kapcsolót.
-	 */
-	public void turnOff() {
-		Logger.enter(this, "turnOff", new ArrayList<>());
-		if(sHole!=null)
-			sHole.close();
-		Logger.exit(this, "turnOff", null);
-	}
-	
-	/**
-	 * Eldobja a Moveable-t, az a mező felszabadul.
-	 */
-	public void dropMoveable()
-	{
-		Logger.enter(this, "SwitchField::dropMoveable", new ArrayList<>());
-		super.dropMoveable();
-		turnOff();
-		Logger.exit(this, "SwitchField::dropMoveable", null);
-	}
-	
-	/**
-	 * Beállítja a mező által kapcsolgatott lyukat.
-	 * @param sh az új SwitchableHole
-	 */
-	public void setSHole(SwitchableHole sh) {
-		sHole = sh;
-	}
-}
-
+package killer_sokoban;
+
+import java.util.ArrayList;
+
+public class SwitchField extends SimpleField {
+	
+	private SwitchableHole sHole;
+	
+	
+	/**Ez a függvény azt jelzi a mező számára, hogy szeretnének rálépni.
+	 * @param toward melyik irányból szeretnének rálépni
+	 * @param w	munkás, aki a tolást indította
+	 * @param m	mozgatható dolog a pályán, ez szeretne a mezőre lépni
+	 * @return ha befogadja a paraméterül kapott Moveable-t, true-val tér vissza, ellenkező esetben false-szal.
+	 */
+	@Override
+	public boolean accept(Direction toward, Worker w, Moveable m) {
+
+		boolean ret=super.accept(toward, w, m);
+		if (ret) myMoveable.onSwitch(this); 
+
+		return ret;
+	}
+	
+	/**
+	 * Aktiválja a kapcsolót.
+	 */
+	public void turnOn() {
+
+		if(sHole!=null)
+			sHole.open();
+
+	}
+	
+	/**
+	 * Deaktiválja a kapcsolót.
+	 */
+	public void turnOff() {
+
+		if(sHole!=null)
+			sHole.close();
+
+	}
+	
+	/**
+	 * Eldobja a Moveable-t, az a mező felszabadul.
+	 */
+	public void dropMoveable()
+	{
+
+		super.dropMoveable();
+		turnOff();
+
+	}
+	
+	/**
+	 * Beállítja a mező által kapcsolgatott lyukat.
+	 * @param sh az új SwitchableHole
+	 */
+	public void setSHole(SwitchableHole sh) {
+		sHole = sh;
+	}
+}
+
diff --git a/src/killer_sokoban/SwitchableHole.java b/src/killer_sokoban/SwitchableHole.java
index fda7b2b54bb94d19fe4953292469099ff302b7e1..3378e9c731714abe640fb21a294c17e3a548feb3 100644
--- a/src/killer_sokoban/SwitchableHole.java
+++ b/src/killer_sokoban/SwitchableHole.java
@@ -17,22 +17,21 @@ public class SwitchableHole extends SimpleField {
 	 */
 	@Override
 	public boolean accept(Direction toward, Worker w, Moveable m) {
-		ArrayList<Object> par = new ArrayList<>(); par.add(toward); par.add(w); par.add(m);
-		Logger.enter(this, "SwitchableHole::accept", par);
+
 
 		System.out.println("Nyitva van a lyuk? (I/N)");
 		Scanner sc = new Scanner(System.in);
 		String valasz=sc.next();
 		
 		if(valasz.equals("I")||valasz.equals("i")) {
-			Logger.disable();
+
 			open();
-			Logger.enable();
+
 		}
 		else if(valasz.equals("N")||valasz.equals("n")) {
-			Logger.disable();
+
 			close();
-			Logger.enable();
+
 		}
 		else
 		{
@@ -58,7 +57,7 @@ public class SwitchableHole extends SimpleField {
 		}
 		
 			
-		Logger.exit(this, "SwitchableHole::accept", ret);
+
 		return ret;
 	}
 	
@@ -67,11 +66,11 @@ public class SwitchableHole extends SimpleField {
 	 */
 	public void open()
 	{
-		Logger.enter(this, "open", new ArrayList<>());
+	
 		if (myMoveable!=null)
 			myMoveable.kill();
 		opened=true;
-		Logger.exit(this, "open", null);
+
 	}
 	
 	/**
@@ -79,9 +78,9 @@ public class SwitchableHole extends SimpleField {
 	 */
 	public void close()
 	{
-		Logger.enter(this, "close", new ArrayList<>());
+
 		opened=false;
-		Logger.exit(this, "close", null);
+
 	}
 	
 	
diff --git a/src/killer_sokoban/TargetField.java b/src/killer_sokoban/TargetField.java
index c8158cf96d46178eab5d3088aeae37c39611ae36..ecfe63b9ae4733b0b5a8c20c9e6dc95294f8285e 100644
--- a/src/killer_sokoban/TargetField.java
+++ b/src/killer_sokoban/TargetField.java
@@ -12,11 +12,7 @@ public class TargetField extends SimpleField {
 	 */
 	@Override
 	public boolean accept(Direction toward, Worker w, Moveable m) {
-		ArrayList<Object> par = new ArrayList<>(); par.add(toward); par.add(w); par.add(m);
-		Logger.enter(this, "TargetField::accept", par);
-		
-		
-		
+	
 //		boolean ret=true;		//Alapvetően elfogadnánk....
 //		if (myMoveable != null)	//...kivétel ha van rajta valaki...
 //		{
@@ -49,7 +45,7 @@ public class TargetField extends SimpleField {
 		}
 		
 		
-		Logger.exit(this, "TargetField::accept", ret);
+
 		return ret;
 	}
 }
diff --git a/src/killer_sokoban/Wall.java b/src/killer_sokoban/Wall.java
index 415f52563348f7668615581d98e17af7aee1edca..f3b846865b846c5f2318176fb2ebb7c1ace23d23 100644
--- a/src/killer_sokoban/Wall.java
+++ b/src/killer_sokoban/Wall.java
@@ -12,9 +12,7 @@ public class Wall extends AbstractField {
 	 */
 	@Override
 	public boolean accept(Direction toward, Worker w, Moveable m) {
-		ArrayList<Object> par = new ArrayList<>(); par.add(toward); par.add(w); par.add(m);
-		Logger.enter(this, "Wall::accept", par); //TODO: Wall:: kell? - én az egységesség kedvéért bennehagynám 
-		Logger.exit(this, "Wall::accept", false);
+
 		return false;
 	}
 
diff --git a/src/killer_sokoban/Worker.java b/src/killer_sokoban/Worker.java
index 7c7a45ee8ae13207f66cbe4d9d2ddd98fdcd060a..d9254faede39b77ac6526a3af4074541be8c101c 100644
--- a/src/killer_sokoban/Worker.java
+++ b/src/killer_sokoban/Worker.java
@@ -1,85 +1,81 @@
-package killer_sokoban;
-
-import java.util.ArrayList;
-
-public class Worker extends Moveable {
-	
-	private boolean alive;
-	private int points;
-	private double force;
-	private double activeForce;
-	
-	/**
-	 * Konstruktor
-	 */
-	public Worker() {
-		force = 5;
-	}
-	
-	/**
-	 * Ha a játékos szeretné léptetni valamely irányba a munkást, akkor hívódik meg ez a függvény..
-	 * @param toward amelyik irányba szeretné léptetni a munkást.
-	 * @return ha a lépés sikeres volt, igazzal, ellenkező esetben hamissal tér vissza.
-	 */
-	public boolean step(Direction toward)
-	{
-		ArrayList<Object> par = new ArrayList<>(); par.add(toward);
-		Logger.enter(this, "step", par);
-		activeForce = force;
-		boolean result=myField.stepMe(toward, this);
-		Logger.exit(this, "step", result);
-		return result;
-	}
-	
-	/**
-	 * Pontot ad a játékosnak.
-	 */
-	public void incrementPoint()	{
-		Logger.enter(this, "incrementPoint", new ArrayList<>());
-		points++;
-		Logger.exit(this, "incrementPoint", null);
-	}
-	
-	/**
-	 * Pontot vesz el a játékostól.
-	 */
-	public void decrementPoint()	{
-		Logger.enter(this, "decrementPoint", new ArrayList<>());
-		points--;
-		Logger.exit(this, "decrementPoint", null);
-	}
-	
-	/**
-	 * A munkás meghal, és nem vesz részt a további játékban.
-	 */
-	public void kill() {
-		Logger.enter(this, "kill", new ArrayList<>());
-		alive=false;
-		Logger.exit(this, "kill", null);
-	}
-	
-	/**
-	 * A munkás összenyomódásra kényszerül.
-	 */
-	protected boolean squeez()
-	{
-		Logger.enter(this, "squeez", new ArrayList<>());
-		kill();
-		Logger.exit(this, "squeez", true);
-		return true;
-	}
-	
-	/**
-	 * A munkás eldönti, hogy az újabb ládát még el tudja-e tolni
-	 */
-	public boolean decrementForce(double by) {
-		ArrayList<Object> par = new ArrayList<>(); par.add(by);
-		Logger.enter(this, "decrementForce", par);
-		
-		activeForce -= by;
-		
-		Logger.exit(this, "decrementForce", (activeForce >= 0));
-		return (activeForce>=0.0);
-	}
-
-}
+package killer_sokoban;
+
+import java.util.ArrayList;
+
+public class Worker extends Moveable {
+	
+	private boolean alive;
+	private int points;
+	private double force;
+	private double activeForce;
+	
+	/**
+	 * Konstruktor
+	 */
+	public Worker() {
+		force = 5;
+	}
+	
+	/**
+	 * Ha a játékos szeretné léptetni valamely irányba a munkást, akkor hívódik meg ez a függvény..
+	 * @param toward amelyik irányba szeretné léptetni a munkást.
+	 * @return ha a lépés sikeres volt, igazzal, ellenkező esetben hamissal tér vissza.
+	 */
+	public boolean step(Direction toward)
+	{
+
+		activeForce = force;
+		boolean result=myField.stepMe(toward, this);
+
+		return result;
+	}
+	
+	/**
+	 * Pontot ad a játékosnak.
+	 */
+	public void incrementPoint()	{
+
+		points++;
+
+	}
+	
+	/**
+	 * Pontot vesz el a játékostól.
+	 */
+	public void decrementPoint()	{
+
+		points--;
+
+	}
+	
+	/**
+	 * A munkás meghal, és nem vesz részt a további játékban.
+	 */
+	public void kill() {
+
+		alive=false;
+
+	}
+	
+	/**
+	 * A munkás összenyomódásra kényszerül.
+	 */
+	protected boolean squeez()
+	{
+
+		kill();
+
+		return true;
+	}
+	
+	/**
+	 * A munkás eldönti, hogy az újabb ládát még el tudja-e tolni
+	 */
+	public boolean decrementForce(double by) {
+		
+		activeForce -= by;
+
+		return (activeForce>=0.0);
+	}
+
+}