diff --git a/docs/lectures/01/index.md b/docs/lectures/01/index.md
index 3344875e3466b1c87b4b8f7bf904c11b38f444ca..1ae41838a2ff230af106418f5a55423c0995dbaf 100644
--- a/docs/lectures/01/index.md
+++ b/docs/lectures/01/index.md
@@ -130,7 +130,7 @@ Minden a gépen jelen levő Vulkan-képes processzort egy `vk::PhysicalDevice`-a
             throw std::runtime_error{ "No Vulkan physical device is available." };
         }
 
-        auto ranked_devices_view{
+        const auto ranked_devices_view{
             physical_devices | std::views::transform([](vk::PhysicalDevice physical_device) {
                 switch (physical_device.getProperties().deviceType) {
                     case vk::PhysicalDeviceType::eDiscreteGpu:
@@ -202,12 +202,15 @@ Adott minden, hogy a *Device*-t is létrehozzuk.
     static auto create_device(const vk::PhysicalDevice t_physical_device)
         -> vk::UniqueDevice
     {
+        constexpr static std::array queue_priorities{ 1.f };
+
         const vk::DeviceQueueCreateInfo queue_create_info{
             .queueFamilyIndex = find_graphics_queue_family(t_physical_device),
             .queueCount       = 1,
+            .pQueuePriorities = queue_priorities.data(),
         };
 
-        vk::DeviceCreateInfo device_create_info{
+        const vk::DeviceCreateInfo device_create_info{
             .queueCreateInfoCount = 1,
             .pQueueCreateInfos    = &queue_create_info,
         };
@@ -216,6 +219,33 @@ Adott minden, hogy a *Device*-t is létrehozzuk.
     }
     ```
 
-!!! tip ""
-
-    A `Renderer`-hez adjuk hozzá az így létrejövő `vk::UniqueDevice`-t, és a kiválasztott `vk::Queue`-t is. (Utóbbi lentebb a végső kódban látható.)
+!!! note ""
+
+    Queue-k kérésekor meg kell adni egy köztük kialakított prioritási sorrendet, ami queue-k közti ütemezéshez hasznos.
+    Sajnos ha csak egy queue-t kérünk, annak a prioritását is specifikálni kell [0.0, 1.0] között.
+
+Végül a `Renderer`-hez adjuk hozzá az így létrejövő `vk::UniqueDevice`-t, és a kiválasztott `vk::Queue`-t is.
+
+```cpp title="Renderer.hpp"
+class Renderer {
+public:
+    Renderer();
+
+private:
+    vk::UniqueInstance m_instance;
+    vk::PhysicalDevice m_physical_device;
+    uint32_t           m_queue_family_index;
+    vk::UniqueDevice   m_device;
+    vk::Queue          m_queue;
+};
+```
+
+```cpp title="Renderer.cpp"
+Renderer::Renderer()
+    : m_instance{ create_instance() },
+      m_physical_device{ choose_physical_device(*m_instance) },
+      m_queue_family_index{ find_graphics_queue_family(m_physical_device) },
+      m_device{ create_device(m_physical_device) },
+      m_queue{ m_device->getQueue(m_queue_family_index, 0) }
+{}
+```