From 7c1997581ce4e6331028a74b3caa70f1e667be1b Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: ecki <eckbalu@sch.bme.hu> Date: Wed, 11 Aug 2021 19:52:51 +0000 Subject: [PATCH] =?UTF-8?q?Update=20user=5Fdoc.txt=20-=20mostm=C3=A1r=20tu?= =?UTF-8?q?torial=20material=20szerintem.=20a=20k=C3=A9p=20feloszt=C3=A1so?= =?UTF-8?q?k=20a=20txt-ben=20jel=C3=B6lve=20vannak?= MIME-Version: 1.0 Content-Type: text/plain; charset=UTF-8 Content-Transfer-Encoding: 8bit --- doc/user_doc.txt | 86 +++++++++++++++++++++++++----------------------- 1 file changed, 44 insertions(+), 42 deletions(-) diff --git a/doc/user_doc.txt b/doc/user_doc.txt index 62e20f6..5c54122 100644 --- a/doc/user_doc.txt +++ b/doc/user_doc.txt @@ -1,78 +1,80 @@ Dokumentáció /*In progress*/ -Game +Első kép + Game -A játék, a doodle jump androidos játék tovább gondolása, mégpedig olyan értelemben, hogy egy a VIK-hez kötődő tematikát húzunk rá az alap elképzelésre, illetve egy gólya táboros leaderboardot alakítunk ki rá, amelyben a gólyák egymással tudnak versenyezni. + A játék, a doodle jump androidos játék tovább gondolása, mégpedig olyan értelemben, hogy egy a VIK-hez kötődő tematikát húzunk rá az alap elképzelésre, illetve egy gólya táboros leaderboardot alakítunk ki rá, amelyben a gólyák egymással tudnak versenyezni. -How to play + How to play -Irányítás + Irányítás -A karaktert a telefon döntögetésével lehet irányítani, jobbra döntéskor jobbra dől, balra döntéskor balra. /*obviously*/ + A karaktert a telefon döntögetésével lehet irányítani, jobbra döntéskor jobbra dől, balra döntéskor balra. -Platformok +Második kép + Platformok -A játékos a platformokra ráugorva tud szépen felfelé haladni a játék során. + A játékos a platformokra ráugorva tud szépen felfelé haladni a játék során. -Egyes platformok különleges tulajdonságokkal rendelkeznek. + Egyes platformok különleges tulajdonságokkal rendelkeznek. -Előadás (bordó): + Előadás (bordó): - "sima" platform, nincs semmi extra tulajdonsága + "sima" platform, nincs semmi extra tulajdonsága -Labor (sárga): + Labor (sárga): - a kiindulási helytől két adott távolságra lévő pont között oda-vissza mozog + a kiindulási helytől két adott távolságra lévő pont között oda-vissza mozog -Konzi (rózsaszín): + Konzi (rózsaszín): - nagyobbat ugrik róla a játékos, mint a többi platformról + nagyobbat ugrik róla a játékos, mint a többi platformról -KisZH (fehér): + KisZH (fehér): - egyszer lehet ráugrani, utána eltűnik + egyszer lehet ráugrani, utána eltűnik -ZH (zűd): + ZH (zöld): - egyszer lehet ráugrani, utána eltűnik - spawnol maga helyett egy PótZH-tulajdonsága + egyszer lehet ráugrani, utána eltűnik + spawnol maga helyett egy PótZH-tulajdonsága -PótZH (narancssárga): + PótZH (narancssárga): - egyszer lehet ráugrani, utána eltűnik - spawnol maga helyett egy PótPótZH-t - (előre meghatározott) időközönként eltűnik, majd újra megjelenik + egyszer lehet ráugrani, utána eltűnik + spawnol maga helyett egy PótPótZH-t + (előre meghatározott) időközönként eltűnik, majd újra megjelenik -PótPótZH (piros): + PótPótZH (piros): - egyszer lehet ráugrani, utána eltűnik - csak akkor lehet ráugrani, ha a játékos rendelkezik megfelelő mennyiségű pénzzel - ráugrás után a pénzt levonja a játékos számlájáról - egyéb esetben halványan látszik és a játékos átesik rajta + egyszer lehet ráugrani, utána eltűnik + csak akkor lehet ráugrani, ha a játékos rendelkezik megfelelő mennyiségű pénzzel + ráugrás után a pénzt levonja a játékos számlájáról + egyéb esetben halványan látszik és a játékos átesik rajta -Vizsga (kék): + Vizsga (kék): - egyszer lehet ráugrani, utána eltűnik + egyszer lehet ráugrani, utána eltűnik - keskenyebb mint egy átlagos platform + keskenyebb mint egy átlagos platform -Ellenségek +Harmadik kép + Ellenségek -Első szint - InfoC bagoly + Első szint - InfoC bagoly - A pálya két széle közt mozgó bagoly érintése halálos. + A pálya két széle közt mozgó bagoly érintése halálos. -Második szint - Analízis szigorlat + Második szint - Analízis szigorlat - Black hole - Egy fekete lyuk amit el kell kerülni + Egy fekete lyuk amit el kell kerülni -Harmadik szint - Adatbázis + Harmadik szint - Adatbázis - Big Boy - Egy helyben álló, InfoC bagolynál hatalmasabb szörny, akinek a fejére kell ugrani. + Egy helyben álló, InfoC bagolynál hatalmasabb szörny, akinek a fejére kell ugrani. -Negyedik szint - Projekt laboratórium - - Négy részből összeálló boss - Periódikusan támadó spagettik ellen kell küzdeni + (Negyedik szint - Projekt laboratórium + Négy részből összeálló boss + Periódikusan támadó spagettik ellen kell küzdeni) -- GitLab