From 69bd4b0ccafc9015187b2030b006b23d9b9ea259 Mon Sep 17 00:00:00 2001
From: betti <bettinasmid@sch.bme.hu>
Date: Sun, 29 Mar 2020 17:01:12 +0200
Subject: [PATCH] =?UTF-8?q?apr=C3=B3=20jav=C3=ADt=C3=A1sok?=
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit

---
 .../src/arctic_nightmare/Game.java            | 23 +++++++++----------
 .../src/arctic_nightmare/Person.java          |  6 +++++
 2 files changed, 17 insertions(+), 12 deletions(-)

diff --git a/Arctic_Nigthmare/src/arctic_nightmare/Game.java b/Arctic_Nigthmare/src/arctic_nightmare/Game.java
index f61d16a..22cf734 100644
--- a/Arctic_Nigthmare/src/arctic_nightmare/Game.java
+++ b/Arctic_Nigthmare/src/arctic_nightmare/Game.java
@@ -48,15 +48,15 @@ public class Game{
         while (!exit){            
             Logger.setTabs(0);
             Logger.Log("Kérlek válassz tesztesetet!\n"
-                            + "A felfedező megvizsgálja a mezőt : 1\n"
-                            + "A felfedező instabil jégmezőre lép (automatikusan futtatja a 3-ast is) : 2\n"
-                            + "A felfedező vízbe esik : 3\n"
-                            + "A felfedező kiássa és aztán felveszi a kötelet : 4"
-  			    + "A felfedezõ kiássa és elfogyasztja az élelmet: 5\n"
-                            + "Az eszkimo letakaritja, kiássa és felveszi a kötelet: 6\n"
-                            + "Az eszkimo iglut épít : 7\n"
-                            + "A felfedezõ viharba kerül : 8\n"
-                            + "Az eszkimo összeszereli és elsüti a jelzõfényt : 9 ");
+                            + "1: A felfedező megvizsgálja a mezőt\n"
+                            + "2: A felfedező instabil jégmezőre lép (automatikusan futtatja a 3-ast is)\n"
+                            + "3: A felfedező vízbe esik\n"
+                            + "4: A felfedezõ kiássa és elfogyasztja az élelmet\n"
+                            + "5: Az eszkimo letakaritja, kiássa és felveszi a kötelet\n"
+                            + "6: Az eszkimo iglut épít\n"
+                            + "7: A felfedezõ hóviharba kerül\n"
+                            + "8: Az eszkimo összeszereli és elsüti a jelzõfényt\n"
+                            + "exit");
             in = reader.readLine();
             switch (in)
             {
@@ -83,8 +83,7 @@ public class Game{
                 	 break;
                 case "8":
                 	eskimoAssemblesandShootsFlare();
-               	 break;
-                	
+               	 	break;
                 case "exit":
                     exit = true;
                     break;  
@@ -165,7 +164,7 @@ public class Game{
     	Logger.Log("hány réteg hó borítja a fieldet? 1 vagy 2?)\n", false);
     	Logger.getNumericInput(1,2);
     	Logger.LogAndIncreaseTabs("Game: a játéklogika meghívja az adott karakter shovel függvényét.");
-    	if(aso== 1)
+    	if(aso == 1)
     		{
     		es1.addItem(Item.shovel);		// ha van ásó elég egyszer ásni
     		es1.shovel();				
diff --git a/Arctic_Nigthmare/src/arctic_nightmare/Person.java b/Arctic_Nigthmare/src/arctic_nightmare/Person.java
index 1c349ba..ac47b04 100644
--- a/Arctic_Nigthmare/src/arctic_nightmare/Person.java
+++ b/Arctic_Nigthmare/src/arctic_nightmare/Person.java
@@ -90,6 +90,7 @@ public void dig(){
     	Logger.LogAndIncreaseTabs("Person: hitByBlizzard");
     	this.bodyTemp=this.bodyTemp-1;
     	if(this.bodyTemp==0) die();
+    }
     
     public ArrayList<Person> findHelpers(){
     	Logger.LogAndIncreaseTabs("Person(" + name + ") findHelpers");
@@ -176,4 +177,9 @@ public void dig(){
 public void setBodyTemp(int bodyTemp) {
     	this.bodyTemp=bodyTemp;
     }
+
+public void addItem(Item item) {
+	if(!items.contains(item))
+	items.add(item);
+}
 }
-- 
GitLab