From 69bd4b0ccafc9015187b2030b006b23d9b9ea259 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: betti <bettinasmid@sch.bme.hu> Date: Sun, 29 Mar 2020 17:01:12 +0200 Subject: [PATCH] =?UTF-8?q?apr=C3=B3=20jav=C3=ADt=C3=A1sok?= MIME-Version: 1.0 Content-Type: text/plain; charset=UTF-8 Content-Transfer-Encoding: 8bit --- .../src/arctic_nightmare/Game.java | 23 +++++++++---------- .../src/arctic_nightmare/Person.java | 6 +++++ 2 files changed, 17 insertions(+), 12 deletions(-) diff --git a/Arctic_Nigthmare/src/arctic_nightmare/Game.java b/Arctic_Nigthmare/src/arctic_nightmare/Game.java index f61d16a..22cf734 100644 --- a/Arctic_Nigthmare/src/arctic_nightmare/Game.java +++ b/Arctic_Nigthmare/src/arctic_nightmare/Game.java @@ -48,15 +48,15 @@ public class Game{ while (!exit){ Logger.setTabs(0); Logger.Log("Kérlek válassz tesztesetet!\n" - + "A felfedező megvizsgálja a mezőt : 1\n" - + "A felfedező instabil jégmezőre lép (automatikusan futtatja a 3-ast is) : 2\n" - + "A felfedező vízbe esik : 3\n" - + "A felfedező kiássa és aztán felveszi a kötelet : 4" - + "A felfedezõ kiássa és elfogyasztja az élelmet: 5\n" - + "Az eszkimo letakaritja, kiássa és felveszi a kötelet: 6\n" - + "Az eszkimo iglut épít : 7\n" - + "A felfedezõ viharba kerül : 8\n" - + "Az eszkimo összeszereli és elsüti a jelzõfényt : 9 "); + + "1: A felfedező megvizsgálja a mezőt\n" + + "2: A felfedező instabil jégmezőre lép (automatikusan futtatja a 3-ast is)\n" + + "3: A felfedező vízbe esik\n" + + "4: A felfedezõ kiássa és elfogyasztja az élelmet\n" + + "5: Az eszkimo letakaritja, kiássa és felveszi a kötelet\n" + + "6: Az eszkimo iglut épít\n" + + "7: A felfedezõ hóviharba kerül\n" + + "8: Az eszkimo összeszereli és elsüti a jelzõfényt\n" + + "exit"); in = reader.readLine(); switch (in) { @@ -83,8 +83,7 @@ public class Game{ break; case "8": eskimoAssemblesandShootsFlare(); - break; - + break; case "exit": exit = true; break; @@ -165,7 +164,7 @@ public class Game{ Logger.Log("hány réteg hó borítja a fieldet? 1 vagy 2?)\n", false); Logger.getNumericInput(1,2); Logger.LogAndIncreaseTabs("Game: a játéklogika meghívja az adott karakter shovel függvényét."); - if(aso== 1) + if(aso == 1) { es1.addItem(Item.shovel); // ha van ásó elég egyszer ásni es1.shovel(); diff --git a/Arctic_Nigthmare/src/arctic_nightmare/Person.java b/Arctic_Nigthmare/src/arctic_nightmare/Person.java index 1c349ba..ac47b04 100644 --- a/Arctic_Nigthmare/src/arctic_nightmare/Person.java +++ b/Arctic_Nigthmare/src/arctic_nightmare/Person.java @@ -90,6 +90,7 @@ public void dig(){ Logger.LogAndIncreaseTabs("Person: hitByBlizzard"); this.bodyTemp=this.bodyTemp-1; if(this.bodyTemp==0) die(); + } public ArrayList<Person> findHelpers(){ Logger.LogAndIncreaseTabs("Person(" + name + ") findHelpers"); @@ -176,4 +177,9 @@ public void dig(){ public void setBodyTemp(int bodyTemp) { this.bodyTemp=bodyTemp; } + +public void addItem(Item item) { + if(!items.contains(item)) + items.add(item); +} } -- GitLab